מלגזות היגש ירוקות מבית האנגצ'ה: גלו את הדור החדש

דור חדש של מלגזות היגש ירוקות מבית האנגצ'ה הגיע לישראל בשנה האחרונה ומאפשר לתעשיות ומחסנים רבים בישראל ליהנות משדרוג של אחד מכלי הצמ"ה החדישים ביותר בשוק.
הצגתן של מלגזות היגש ירוקות מבית האנגצ'ה היוו נקודת ציון משמעותית לענקית הסינית. הבחירה בצבע הירוק לא הייתה מקרית, כשצבע סדרת מלגזות ההיגש מדגישות את השאיפה לעשות שימוש במלגזות המגנות על סביבת העבודה, תוך שימוש באנרגיה נקייה.
מלגזות היגש ירוקות מבית האנגצ'ה מאופיינות כמלגזות המיועדות להחליף בהדרגה את המלגזות להן מנוע בערה פנימי. מלגזות ההיגש הירוקות מאופיינות במבנה ייחודי בו החלק החיצוני של המלגזה מצופה באבקת גימור ירוקה ועמידה ובשיטת תכנון המעצימה את היתרונות היחסיים של כלי צמ"ה חשמלי, זאת תוך שמירה על היתרונות שהיו למלגזות מנועי בערה פנימיים.
תנאי עבודה אידיאליים
מלגזות היגש ירוקות מבית האנגצ'ה מיועדות לפעול ככלים יעילים שנועדו לערום ולשלוף ציוד וסחורות במחסנים צרים שבהם גם מדפים בגובה רב. למלגזות היגש אלו כושר הרמה שמגיע עד לשני טון ויכולת להשתחל במעברים ברוחב 2.6 מטרים, עם יכולת הרמה מרבית של 11.5 מטרים.
למלגזות משאבת היגוי חשמלית הידראולית מסוג Concentric EHS. מדובר במשאבת היגוי המחליפה את המשאבות הקונבנציונליות, כשזו החדשה תורמת תרומה מכרעת לשיפור מהירות ההרמה, ההורדה ויעילותה של המלגזה.
למלגזות מערכת בלימה רגנרטיבית ומספר מצבי כוח המסתגלים לתנאי ההפעלה שונים. אותה מערכת בלימה רגרטיבית, נמצאת גם בשימוש רחב גם ברכבים חשמליים, כשכאן מדובר בבלימה המאפשרת לנצל את אנרגיית הבלימה ובכך להאריך באופן משמעותי את חיי הבלמים.
יציבות מלגזת ההגיש
היבט חשוב נוסף במלגזות ההיגש הירוקות נוגע ליציבותן. מבנה ארבעת הצירים של המלגזות מספק יציבות בעת הרמות של ציוד לגובה, כשמרכז הכובד הנמוך והחוזק הגבוה של רכיבי המסגרת הראשיים נועדו לעמוד ביכולת העומס המרבית של המלגזה.
הסוללה עצמה ממוקמת בתחתית השלדה, מה שמאפשר לה מרכז כובד נמוך התורם ליציבותה.
תפעול נוח וארגונומיה ברמה גבוהה
בולטות רחבה אודות מלגזות ההיגש נוגעת לרמת תפעול וארגונומיה ברמה גבוהה.
למפעיל המלגזה האפשרות לכוונן את ידית השליטה ומשענת הגב בהתאם לנוחיותו וממדיו. הצורה הייחודית של ידית השליטה הרב-תכליתית, העיצוב והזווית מסייעים למזער את תנועת הידיים ועייפות השרירים.
גובה דריכה נמוך במלגזה מאפשר לכל מפעיל לעלות ולרדת מהכלי בצורה נוחה, כשעלייה וירידה נוחים מאפשרים למפעילים בגיל מאוחר יותר להמשיך ולעבוד על אותם כלים, זאת מבלי לפגוע בעצמם לאורך זמן או למעוד בעל עלייה או ירידה.
תכנון בניית מערכת ההרמה של המלגזה נעשה תוך התחשבות התאמת טווח הראייה של המפעילים, כשאלו מסוגלים לראות את המתרחש גם דרך התורן עצמו בכל שלושת השלבים הקיימים בעת הרמה. גם ההסרה הצידית של הסוללה מתכתבת עם הרצון לאפשר למפעילים תפעול קל בכל פעולה.
בכל הנוגע לביטחון המפעיל, קיימת במלגזה מערכת חישת דוושה המאפשרת לנהוג במלגזה רק אם המפעיל נמצא עם רגלו על גבי הדוושה. הורדת הרגל מהדוושה מפעילה באותו הרגע את מערכת הבלימה האקטיבית המונעת תאונות מיותרות.
תחזוקת מלגזות היגש ירוקות
גם תחזוקתן של המלגזות קלה, נוחה וזולה יותר. בעת תיקון ופעולות תחזוקה, נהנים אנשי המקצוע ממלגזה לה פתחי תחזוקה נוחים ורחבים, המאפשרים לטפל בחלקים השונים בצורה קלה, נוחה ונגישה.
בכלים אלו נהנים המפעילים מתצוגת מסך LCD, כשתצוגה זו מאפשרת לסרוק פונקציות אבחון עצמי של תקלות. מדובר במערכת חכמה היודעת להגיב ולהתריע על תקלות, לבטח אם השימוש המלגזות נעשה בחלל מאתגר יותר מהרגיל.
ביכולתה של אותה מערכת להתריע עוד בשלב מוקדם על התפתחותה של תקלה ובכך מתאפשר לאנשי המקצוע לתת מענה מידי לאותה לקה, כשאותו מענה ימנע מהבעיה להתרחב עד השבתה מלאה של המלגזה.
לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים כאן.